Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zázračné uzdravení

Aneb o tom jak jsem si byl zaběhat a skončil jsem v nemocnici, málem na operačním sále. A že ryzí láska opravdu dělá zázraky.

 

Bylo krásné slunečné sobotní dopoledne a já jsem se rozhodl, že si konečně půjdu po asi měsící zaběhat. Byl jsem nadšený, protože bylo 18.10.2014 a venku bylo letní počasí. V tu chvíli jsem netušil, že na tento den do smrti nezapomenu. Plný energie jsem vyběhl do ulice a nasadil jsem svoje dřívější rychlé tempo. Nemyslel jsem na to, že jsem poslední dobou běhal jen v posilovně 400 m na pásu na rozehřátí. Uběhl jsem cca 3 km a spocený jsem doběhl domů.

Když jsem přišel domů, tak jsem cítil, že mě nějak táhne či bolí břicho. Řekl jsem si, že asi mám hlad, protože jsem snídal jen nesquik kuličky s mlékem. A nebo, že jsem to možná trochu napálil. Se  snoubenou jsem se naobědval a šel jsem se osprchovat. Bolest neustupovala, tak jsem přemýšlel čím to tak asi může být. Uklidnil jsem se, že v kanceláři kolegy taky bolelo břicho, takže jsem v nejhorším chytil nějakou nepříjemnou virózu. Šel jsem si radši lehnout a říkal jsem si, že to přestane. To přestane. Za několik minut jsem začal uvažovat nadtím, co když to nepřestane. Pořád jsem myslel na to, že je venku pěkně a že si chci udělat pěkný den na sluníčku s přítelkyní.

Začal jsem přemýšlet nadtím jaké mám možnosti. Buď tu budu ležet a čekat, že se něco stane nebo pojedem na ambulanci a kdyžtak dostanu nějaké prášky na bolest. Začínal jsem si hrát s nepříjemnou myšlenkou, že by to mohlo být slepé střevo. S čímž jsem těžce nesouhlasil a nechtěl jsem si to připustit. Inu vydali jsme se do úrazové nemocnice. Snoubenka řídila, protože jsem se s tou bolestí na to moc necítil. Po cca půlhodinovém čekání v čekárně nás přijali. Prohmatali mi břicho a když mi šáhli těsně nad pravé tříslo, tak jsem málem kopl doktorku kolenem. Byl jsem překvapený, že mě to tak bolí a ona o to víc a nechápavě se na mě dívala. Poslala nás na urgentní příjem do nemocnice do bohunic.

Tady nás brali celkem rychle, protože jsem měli papír, že jsme akutní případ. Naštěstí. Po důkladnějším až nepříjemném, ale odborném vyšetření a po odebrání krve jsem byl poslán na ultrazvuk. Kde po nějakém čekáním zjistili, že to bude asi na operaci, že mi tenké střevo po běhu vlezlo do tříselného kanálku. Nechápal jsem a oni také. Takže cca v 5 hodin po pěti hodinách bolestí mi řekli, že musím jít na operaci s čímž moje hlava byla v ohromném nesouhlasu a ptal jsem se, jestli je jiná alternativa. Pochopil jsem, že asi není. A snoubence jsem diktoval, co vše musí v mém podnikání zařídit, protože jsem si nedokázal představit, že tam nebudu a že to všechno, co mám rozjetého budu muset dát stranou a že ji také teď pár dní neuvidím. Začínal jsem z toho být dost na dně.

 Jenže asi chvilku předtím než jsme čekali na potvrzení verdiktu operace. Moji snoubenku napadlo hrát slovní fotbal, viděla, že jsem myšlenkově v háji a chtěla mi pomoct zkrátit si tohle hrozné čekání. V tom se stala neskutečná věc, pro mě zázrak! Tím, že jsem na to přestal myslet a chvilkama jsem se i smál, tak mě začlo být lépe. Prošel jsem se, abych zjistil, jestli se mi to jen nezdá. A opravdu mi bylo lépe, říkal jsem, že už můžeme jít domů. Jenže po chvilce mě doslova zpražili , že mám nastoupit na pokoj a že jdu na operaci. Byl jsem z toho psychicky fakt  v ....... ! Nechápal jsem, že se můj život otočil o 180 stupňů a že se mi to může stát a že se to opravdu děje. Pořád jsem si říkal, že to není možný a že chci jít domů.

 

Když jsem byl na pokoji a měl jsem napíchnutou kanylu a už jsem měl jet na sál, tak naštěstí mě přišel zkontrolovat další starší doktor a znovu mě prohmatal a viděl, že mě to už nebolí, což jsem opět nechápal a ani on ne. Udělali mě EKG a chtěli mě poslat na CT, pak jsi to rozmysleli a poslali mě znovu na ultrazvuk. Kde zjistili, že tam opravdu už nic nemám a že to vypadá úplně normálně a že jsem zdravý. Musel zavolat dokorku z vedlejší ordinace ať se na to jde podívat, že to ještě neviděl, aby se někdo během cca 2 hodin uzdravil. Ja říkám, že to je teda zázrak nebo jak si to mám vysvělit. On neznal odpověď. Tak mu říkám napište tam, že už můžu jít domů. Zasmál se.

 

Po návratu na pokoj jsem se seznámil s dalšími dvěmi pacienty, což byli starší pánové. Jeden měl vyoperovaný žaludek a byl tam hospitalizovaný už čtyři měsíce. Bylo mi ho líto, ale o to více jsem chtěl odtam pryč. Šel jsem za sestrou, že chci podepsat revers, že ultrazvuk potvrdil, že už mi nic není a že to teď posílají doktorům na oddělení a že jak jim to pošlou, tak půjdu domů. Ona mi odvětila, že mám počkat na doktory a pak se domluvíme co a jak, byl jsem s tím v pohodě. Za chvilku přišli doktoři, a řekli, že je to zajímavé. Odvětil jsem, že chci jít domů. Nejzkušenější doktor mi řekl větu na kterou nezapomenu. „Chápu, že Vaš generace žije rychle, ale nebylo by dobré jít tak brzy domů, dostali Vás sem velké bolesti jinak by jste sem nepřišel, že?“ Pro mě to byl skvělý obchodník a doslova mě prodal ať tam zůstanu. Fakt mě tím dostal. Jenže po půl hodině jsem si to stejně rozmyslel a na druhou stranu jsem jim zase jako pravý obchodník prodal, proč můžu jít domů. Že jsem pochopil, že dnes nemůžu nic jíst, že budu pít jen čaj a že zítra ráno si dám jogurt a poznám jestli jsem v pohodě a pak budu dodržovat dietu. V úvozovkách jsme si plácli a já podepsal vytoužený revers a s pocitem obrovské úlevy, pocitu svobody a těšení se domů jsem odcházel na parkoviště za svou snoubenkou, na kterou jsem se těšil tak, jako kdybych ji víc jak měsíc neviděl.  Nikdy nezapomenu na písničku, která mi hrála ve výtahu. Maroon 5 – Maps. Pusťe si videoklip na youtube a pochopíte, že to nemohla být náhoda. Náhody podle mě neexistují, je to můj názor. Ještě jsem telefonátem uklidnil rodiče, že už o mě nemusí mít strach, že jedu domů.

 

Doma jsem sice nemohl usnout, jak jsem přemýšlel a uvědomoval jsem si čím jsem si prošel a co to všechno pro mě znamenalo. Zážitek na celý život a obrovská životní zkušenost. A určitá zpětná vazba, že se nemusím za vším až tak honit, ale že to bude stačit zefektivnit a vynechat ty věci v mém životě, co mě berou čas, co mě zbyl a radši ho věnovat odpočinku. Zatím to má přesně opačný efekt, o to víc si těď svého času vážím, že jsem za něj vděčný, že jsem se od pondělní kontroly nezastavil a tento článek píšu doslova za pět minut dvanáct. Zítra už budu konečně končit v 6 hodin a dopřeji si klid a budu se naplno věnovat své snoubence, které jsem nevyčíslitelně vděčný za to, že si osobně myslím, že její láska mě uzdravila. A chci poděkovat také FN Nemocnici Bohunice a všem doktorům a sestřičkám, kteří měli s případem jako jsem já trpělivost.

Autor: Michal Kuzněcov | čtvrtek 23.10.2014 21:51 | karma článku: 15,73 | přečteno: 1046x
  • Další články autora

Michal Kuzněcov

Konference Glorious 2016

- pořádali studenti ze spolku Business Academy pod vedením mladého vizionáře Ondřeje Práška. Tato akce předčila všechny podobné tohoto druhu. Důkazem bylo, že to potvrdili samotní speakři, kterých se na pódiu vystřídalo patnáct.

20.4.2016 v 8:08 | Karma: 8,46 | Přečteno: 206x | Společnost

Michal Kuzněcov

Předurčující číslo

Je to pouze číslo. Je to předsudek, předpoklad. Může mást. Může odhalit Vaše zkušenosti. Prozradit Vaši fyzičku. A nebo nemusí říct vůbec nic. Věk je jenom číslo.

12.3.2016 v 20:58 | Karma: 8,96 | Přečteno: 313x | Společnost

Michal Kuzněcov

Děláme to, co nás přitahuje

Plus mínus. Sever jih. Muž žena. Nejen protiklady se přitahují. Ale proč občas děláme něco jiného než nám radí náš rozum? Dle čeho si vybíráme práci? A jak doopravdy posloucháme svůj instinkt?

16.12.2015 v 8:08 | Karma: 8,11 | Přečteno: 270x | Společnost

Michal Kuzněcov

Mediální klam

Má smysl tento článek zveřejňovat, když se v tu danou dobu stane médiem? A tím pádem také možným klamem? Nebo naopak je to článek, který daný klam poodkryje?

5.12.2015 v 12:54 | Karma: 10,13 | Přečteno: 369x | Média

Michal Kuzněcov

Proč mít rezervu?

Před několika měsící jsem četl článek o tom, že pokud by češi přišli o práci, tak vydrží bez příjmu x měsíců a týká se to každého xtého čecha. Článek jsem sdílel a bral jej jako samozřejmost.Až se v mém okolí odehrál jeden příběh.

5.10.2015 v 8:08 | Karma: 8,35 | Přečteno: 572x | Ekonomika

Michal Kuzněcov

Řecký poker face

Tento článek v hlavě už nosím dva měsíce, ale popravdě se mi nechtěl uvěřejňovat, jelikož už zasahuje do politiky. Po nedělním zvolením Tsiprase premiérem, ale musím říct pokerovou terminologií: „ Well played Mr. Tsipras."

22.9.2015 v 8:08 | Karma: 14,42 | Přečteno: 420x | Ekonomika

Michal Kuzněcov

Pozor na výkupy zlata a stříbra!

Stane se, že podědíte drahé kovy po rodičích, prarodičích, nebo máte rezervu ve slitcích či mincích nebo z jakéhokoliv jiného důvodu chcete tyto drahé kovy zpěněžnit. V tu chvíli se můžete lehce stát obětí podvodných překupníků.

7.7.2015 v 8:08 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2233x | Ekonomika

Michal Kuzněcov

Hypotéční horečka vrcholí

Čas nízkých sazeb přitáhl spoustu nových klientů, kteří chtějí řešit své bydlení hypotékou. Na prázdniny se čeká pokles, ale bude doopravdy? Sazby se začínají zvedat a tep klientů také, díky pomalému zpracovávání ze strany bank.

30.6.2015 v 8:08 | Karma: 9,01 | Přečteno: 331x | Ekonomika

Michal Kuzněcov

Vítězný postoj

Postoj, přesvědčení, hodnoty? Slova, pro které těžce v dnešní době hledáme důkazy existence. Přesto právě tyto slova tvořily dějiny, zapsali se do mýtů, bájí a měnili svět. A kde jsou teď?

17.6.2015 v 8:08 | Karma: 6,68 | Přečteno: 298x | Společnost

Michal Kuzněcov

Banky mají kolty proklatě nízko u pasu!

Znáte ty příběhy z divokého západu? Jak Casidy a Kid a podobní bankovní lupiči rychle zbohatli a pak si užívali krátký život. To podobné se teď děje na finančním trhu akorát jsou trochu prohozené role.

6.5.2015 v 0:56 | Karma: 11,85 | Přečteno: 675x | Ekonomika

Michal Kuzněcov

Zamyšlení na Vysočině a co Liberland?

Prvomájový prodloužený víkend jsem strávil se snoubenkou na velice přijemném míste ve dvoře v Borovné u Telče. Když je člověk odříznut od civilizace, donutí ho to k nemalému zamyšlení. Protože z určitého úhlu pohledu tam lidé doopravdy žijí a nepřežívají jako ve městech.

4.5.2015 v 12:34 | Karma: 8,47 | Přečteno: 408x | Diskuse| Hyde park

Michal Kuzněcov

Jak si představujete Váš ideální den?

Proč každý den nemůže být Váš ideální? A proč naopak může být? V tomto krátkém článku bych Vás rád navedl jak si udržet po celý den vítězný postoj.

24.4.2015 v 12:34 | Karma: 6,06 | Přečteno: 241x | Diskuse| Společnost

Michal Kuzněcov

Jak vypnout?

Vážené čtenářky a čtenáři, článek na toto téma nosím v hlavě od vánoc. Tudíž je zřejmé, že tři měsíce nebo hrůzostrašněji řečeno čtvrt roku jsem nemohl vypnout. Ano je to pravda. Pokud rozjíždíte více projektů zaráz a do toho se Vám v mísí změna stylu práce s novou pozicí v hlavním podníkání, tak nedokážete na více jak 80 procent vypnout nikdy. Sám jsem po tři měsíce studoval sám sebe, kdy mohu vypnout. A zde jsou mé osobní závěry.

12.4.2015 v 11:06 | Karma: 7,64 | Přečteno: 370x | Diskuse| Osobní

Michal Kuzněcov

Vánoce svátky radosti a lásky versus vánoce plné chudoby a nemoci

Každý obdarovává sám sebe nebo ostatní hmotnými statky, ale kde jsou zážitky, společné chvíle, prožitky a kdy myslíme na ostatní? Nejsme na světě sami.

25.12.2014 v 11:26 | Karma: 8,27 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Společnost

Michal Kuzněcov

Celosvětové zásoby zlata docházejí – nakupujte!

Zlato je nenahraditelný kov a těžba zlata je dražší každou vytěženou tunou zlata. Současná cena zlata je 1 197,80 USD za trojskou unci (31,1 g) a po švýcarském referendu bude jiná.

26.11.2014 v 12:53 | Karma: 11,89 | Přečteno: 1613x | Diskuse| Ekonomika

Michal Kuzněcov

Proč být motivovaný?

Lidé většinou řeší to, že se jim něco nechce. Taky jsem takový byl. Teď reším to, abych něco nedělal. Musím se zastavovat jinak bych se ani nevyspal. A proč?

16.11.2014 v 18:14 | Karma: 8,99 | Přečteno: 508x | Diskuse| Společnost

Michal Kuzněcov

Proč nepotřebuji nové BMW?

Will Smith řekl:“ Příliš mnoho lidí utrácí peníze, které nevydělali za věci, které nepotřebují, aby udělali dojem na lidi, které nemají rádi.“ Proto se Vás ptám je auto aktivum nebo pasivum? Aneb článek milovníka aut psaný z úhlu pohledu finanční výnosnosti či nákladovosti.

30.10.2014 v 0:50 | Karma: 22,21 | Přečteno: 2691x | Diskuse| Ekonomika
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 755x
Jsem podnikatel, který se osobnostně vzdělává, sportuje a navíc je abstinent. :) V podníkání mám dvě životní role: 1) Finanční poradce. Ve světě financí se pohybuji již 8 let. Za tu dobu jsem nasbíral mnoho zkušeností a také se mi stále více potvrzuje, že u klientů nestačí jen nastavit dobré portfolio, ale že musí svým financím rozumět a vzdělávat se v nich. 2) Profesionální kouč. https://www.facebook.com/michal.kuznecov https://www.facebook.com/chcivitezit